Piept de pui la cuptor

      Am făcut astăzi piept de pui la cuptor, cu sos alb și muuultă mozzarella, o rețetă ușor de făcut și foarte gustoasă! Merge tare bine lângă legume călite în unt, dar călite așa, puțin, cât să fie destul de crocante. Uh, cât îmi plac așa! Cred că merge și cu ceva salate sau cartofi, dar încă n-am încercat, îmi spui tu dacă găsești alte variante, da? Până atunci, îți las rețeta scrisă și îți doresc spor la gătit!


Ingrediente piept de pui:
2 cepe
300ml smântână pentru gătit cu 20% grăsime
sare, piper, boia
mozzarella
700g piept de pui 

Ingrediente legume:

unt
usturoi
legume congelate

      Tăiem mărunt ceapa și o punem la călit.
      Adăugăm smântâna pentru gătit și condimentăm cu sare, piper și boia. Lăsăm sosul să fiarbă pentru 2-3 minute, până se îngroașă puțin.
       Eu am avut două bucăți de piept de pui pe care le-am tăiat în jumătate.
       Tăiem buzunărașe în pieptul de pui pe care le vom umple cu felii de mozzarella.

        Tava o ungem cu unt, presărăm pesmet și întindem câteva linguri din sosul alb. Așezăm puiul în tavă, turnăm sosul peste și radem mozzarella.
       Dăm tava la cuptorul preîncălzit pentru 30 de minute.
       Punem untul la topit alături de usturoi. Punem legumele congelate și le gătim câteva minute.

       Servim puiul alături de legume și de cei dragi nouă!





You Might Also Like

2 $type={blogger}