Gogoși

            Poftiți la gogoși pufoase, tăvălite prin zahăr pudră și goale la interior- gogoși care își păstrează pufoșenia și a doua zi!


Ingrediente:

1kg făină
500ml lapte cald
50ml ulei
2 linguri zahăr
10g drojdie uscată
2 ouă


          Eu am pus toate ingredientele în mașina pentru frământat aluatul, apoi l-am lăsat la dospit 1 oră. Dacă frămânți cu mâna, peste lapte pune drojdia uscată și presară puțină făină. Lasă deoparte 15 minute, până când drojdia se umflă. Adaugă apoi acest amestec peste făină, zahăr și ouăle bătute. Frământă un aluat pufos și elastic și lasă-l la dospit, acoperit cu un prosop, pentru o oră.
             Aluatul obținut eu l-am împărțit în 3 bucăți. Fiecare bucată am întins-o într-o foaie mai groasă și am decupat gogoșile cu ajutorul unui pahar.

           Le-am lăsat la odihnit 10 minute, înainte de a le prăji în uleiul încins. Gogoșile se prăjesc într-o oală în care am turnat 1L ulei și l-am lăsat la încins. Scoatem gogoșile prăjite pe ambele părți și le lăsăm puțin la răcit, apoi le tăvălim prin zahăr pudră.

           Delicios!









You Might Also Like

0 $type={blogger}