Clătite la cuptor cu budincă

         Clătite la cuptor cu budincă de vanilie: un desert ușor de făcut și foarte delicios. Desigur că jumătate din clătite se mănâncă chiar după coacere, cu budinca e la fel, așa că mă rog să reușești să pui câteva deoparte, să le ungi cu brânză dulce de vaci, să le îmbraci în budincă și să le dai la cuptor! E absolut delicios! Aș cam vrea să încerc varianta cu budincă de ciocolată sau caramel sau frișcă... 


Ingrediente clatite (aprox. 10 buc.):
700ml apă
400g făină
1 ou
sare
un plic zahăr vanilinat

Ingrediente umplutura:
500g brânză de vaci
1 ou
50g zahăr

Ingrediente budinca:
1 plic budincă de vanilie
5 linguri zahăr
500ml lapte
2 ouă


         Clătite: Amestecăm cu un tel toate ingredientele pentru clătite.
         Coacem clătitele în tigaia pentru clătite.
        Umplutură: Amestecăm brânza de vaci cu oul și zahărul.

         Budincă: Punem praful de la budincă, zahărul și laptele pe foc. 
         Avem nevoie de o budinca cu consistența unui sirop, de aceea nu vom lăsa pe foc budinca până când se formează consistența ei clasică, groasă. O vom lăsa pe foc până când începe să se îngroașe puțin. Secretul pentru aceste clătite este budinca sub forma unui sos, care se va îmbina cu clătitele în cuptor și se va închega acolo.
          Oprim focul și adăugăm cele două ouă peste budinca fierbinte și amestecăm energic.
          Ungem un vas termorezistent cu puțin unt, ungem clătitele cu amestecul de brânză și le împăturim în patru. La bază am așezat 6 clătite, am turnat din budincă și am acoperit cu încă 4 clătite. Am mai turnat puțină budincă, dar nu am folosit-o pe toată. O parte din ea s-a consumat separat, ha!


        Lăsăm clătitele în cuptorul preîncălzit pentru 20 de minute la foc mic, apoi pentru încă 10 minute la foc mare.  
           Peste clătitele fierbinți am pus câteva bucățele de ciocolată. Poftă bună!












 



You Might Also Like

0 $type={blogger}