Guguluf cu ciocolată

         Am vrut să mănânc ciocolată, în timp ce beau ciocolată, ma uit la ciocolată, simt ciocolată și respir doar ciocolată! Am vrut să mănânc ciocolată cu ciocolată și tot în jur mi se părea ciocolată. Îți dai seama în ce stare am ajuns? Era MUSAI să pregătesc un desert ciocolatos de să simt că-mi curge prin vene ciocolată, ha! Și iată un desert cu multă ciocolată, cacao, unt și coacăze roșii! A fost exact ce aveam eu nevoie!


Ingrediente blat:
2 ouă
250g zahăr
150g unt topit
150ml lapte
150g iaurt cu coacăze negre
esență de vanilie
250g făină
5 linguri cacao
10g praf de copt
100ml apă fierbinte
100g ciocolată tocată

Ingrediente decor:
100g ciocolată
100ml frișcă lichidă
coacăze roșii


       Blat: Cu ajutorul unui tel vom amesteca ouăle și zahărul.

       Adăugăm untul, laptele, iaurtul și esență de vanilie.
       Punem făina, cacaua, praful de copt și apa fierbinte.

       Omogenizăm ingredientele și adăugăm ciocolata tocată.


       Forma pentru guguluf o ungem cu unt și turnăm blatul.
       Lăsăm prăjitura în cuptorul preîncălzit la foc mic pentru primele 15 minute, apoi lăsăm încă 15-17 minute la foc mare.

       Pentru decor, vom topi ciocolata împreună cu frișca pe baie de aburi.
       Înainte de a scoate prăjitura din formă, e foarte important să o lași să se răcească de tot. Eu nu am mai avut răbdare și s-a cam stricat forma când am răsturnat-o.
        Glazurăm cu ciocolata topită și ușor răcită și servim alături de coacăze roșii.




You Might Also Like

0 $type={blogger}