Mușchiuleț de porc

          Da, arată demențial! Da, a fost super suculent, fraged și tot ce vrei. Da, ne-am lins pe degete la sfârșit. Da, a fost într-adevăr ceva special.... l-am servit alături de piure de cartofi și salată. Dar știi ce mă împiedică să mă bucur? Ți-am tot spus că de câte ori pregătesc masa și rețeta urmează să apară pe blog, mâncarea trebuie pozată și, nu prea așteaptă nimeni. Ori iau ce apuc și fug ori mă rog să nu mă prindă nimeni că mâncarea e gata și eu stau să fac poze. Orice variantă ar fi, scot din sărite pe ceilalți, clar! Gândindu-mă cam cât de deșteaptă aș putea fi, mi-a venti o idee: până se fierb cartofii pentru piure, fac poze repede fripturii, că oricum lumea nu știe ce fac eu... cuptorul merge, aragazul e pus pe treabă, deci mâncarea nu e gata! În graba mea spre „studio” și cu foarte, foarte multă îndemânare din partea mea, am scăpat aparatul foto pe jos. Și l-am cam scăpat de tot... bine de tot! Am rămas fără... deci când văd pozele acestea, mă răscolesc amintiri triste... 


Ingrediente:
700g mușchi de porc
500ml apă
oțet
2 linguri zahăr brun
vin roșu
2 plicuri usturoi granulat
2 plicuri condimente pentru carne de porc
sare, piper, curry, boia iute, cimbru, busuioc, leuștean
100g unt
sucul de la o lămâie

          Bucata de mușchiuleț de porc am tăiat-o în două, pe lungime.
          Amestecăm apa cu puțin oțet, vin roșu, sare și zahărul brun. Punem carnea, acoperim cu folie alimentară și lăsăm la rece pentru o oră.

         Separat, amestecăm plicurile cu usturoi granulat și condimentele pentru porc. Punem apoi sare, piper, curry și boia iute.


         Carnea o asezonăm cu condimente din belșug, pe toate părțile.

         Prăjim carnea în ulei încins, la foc tare, pe toate părțile, câteva minute (până când condimentele formează o crustă tare).
* Am schimbat uleiul după fiecare bucată de carne

        Peste folia de aluminiu punem bucata de carne, condimentăm cu cimbru, busuioc și leuștean. Așezăm felii de unt și punem suc de lămâie peste. Îmbrăcăm separat fiecare bucată de carne, ca un baton și lăsăm în cuptor pentru o oră și 10 minute. La început am lăsat carnea la foc mare, până am auzit cum sfârâie, apoi am redus focul la flacără mică.

          Poftă bună!




You Might Also Like

0 $type={blogger}