Lipii de casă cu brânză Tofu la cuptor

          M-au provocat cei de la Sano Vita să introduc câteva dintre produsele lor de origine exclusiv vegetală în rețetele mele de zi cu zi și trebuie să-mi fac public entuziasmul cu care am acceptat! Așa că, iată-mă pregătind pentru o cină ușoară, lipii de casă cu pastă vegetală din linte și brânză Tofu la cuptor. Pastele lor vegetale tartinabile din bob și linte sunt realizate în parteneriat cu Universitatea Dunărea de Jos din Galați și au primit medalia de aur în cadrul Salonului Internațional de Invenții de la Geneva! Felicitări echipei pentru această realizare și te invit și pe tine să le testezi produsele!


Ingrediente lipii (4 buc.):
200g făină
120-159ml apă
sare
1 lingură ulei de măsline
mix de semințe Sano Vita

Ingrediente Tofu:
sare, boia, usturoi granulat
ulei de semințe de susan



        Lipii: Pentru lipii, am frământat un aluat elastic din făină, apă, sare și ulei de măsline. La nevoie, se mai poate adăuga apă sau făină.

        Am împărțit aluatul în 4 bucăți egale. Am întins cu sucitorul, pe masa înfăinată, fiecare bucată de aluat.
         Punem lipiile într-o tigaie (de clătite sau una obișnuită), le ungem cu puțin ulei pe deasupra și presărăm semințe. Lipia se întoarce pe toate părțile în interval de 1-2 minute, până când se rumenește ușor.



        Tofu: Brânza tofu o tăiem în cubulețe. 
        Separat, amestecăm puțină are, o linguriță de boia și una de usturoi granulat.
        Stropim brânza tofu cu uleiul de semințe de susan (ca să stea lipite condimentele) și turnăm amestecul de condimente. Amestecăm bine să fie condimentate bucățile pe toate părțile.

       Punem bucățile de brânză într-o tavă cu hârtie de copt, cu distanță între ele și o lăsăm la cuptorul preîncălzit, la 200 de grade, pentru 20 de minute. După expirarea timpului, le întoarcem pe cealaltă parte și mai lăsăm la cuptor, la 180 de grade, pentru 18-20 de minute.


        Ungem lipia caldă cu pasta vegetală (eu am folosit-o pe cea cu ardei) și servim alături de bucățile crocante de Tofu!





You Might Also Like

0 $type={blogger}