Legume cu pui la cuptor

          Până și eu simt nevoia din când în când să înlocuiesc mesele consistente cu ceva ușor, în special în zilele în care mă simt super obosită. Nu de alta, dar urmează ceva strong în weekend și am zis să echilibrez puțin balanța, ha! Pentru astăzi am avut un mix de legume la cuptor alături de fâșii suculente din piept de pui. Este o masă pe cinste care te satură fără să te facă să te simți prost. Oricum, până savurezi porția de astăzi, uită-te puțin în story-ul meu de pe instagram și răspunde provocării mele. Mulțumesc!



Ingrediente:
700g piept de pui fiert
2 dovlecei
160g fasole verde
800g mix de legume (morcovi, brocoli, ardei, porumb - sau baby corn-, fasole verde păstăi )
100g mozzarella

Ingrediente sos:
4 linguri sos Hoisin
1 lingură sos Teriyaki
2 linguri sos de Soia cu extract de ciuperci
2 linguri ulei de semințe de susan
usturoi
sare, piper, piper alb
1 linguriță dulceață de ardei iute de la Râureni
3 linguri lapte
boia, curry, ceapă pudră, mărar (am pus cam o linguriță din fiecare)


         Sos: Punem toate ingredientele pentru sos într-o tigaie și lăsăm pe foc mic pentru încă 3-4 minute din momentul în care începe să clocotească.


 Carnea de pui fiartă o vom desface  în fâșii subțiri cu ajutorul a două furculițe.

        Amestecăm carnea cu sosul.

        Dovlecelul îl curățăm de coajă și îl tăiem bucăți.
        Mixul de legume congelate le lăsăm la dezghețat și le stropim cu apă rece, apoi le lăsăm la scurs.

        Amestecăm toate legumele cu carnea. Turnăm amestecul în tava pentru cuptor pe fundul căreia am pus hârtie de copt. Punem bucăți de mozzarella printre legume.

        Lăsăm amestecul în cuptorul preîncălzit pentru 20-25 de minute, la foc mediu. Îmi place să las legumele cât mai crocante! Dacă le vrei mai moi, lasă-le mai multe minute la cuptor.


        Servim numaidecât! Poftă bună!






You Might Also Like

0 $type={blogger}