Paste cu carne de vită și legume

         A trecut ceva timp de când nu am mai postat o rețetă cu paste, nu că n-aș fi făcut în fiecare zi, doar că n-am apucat sa scriu și am zis să revin cu una extrem de delicioasă! Nu știu de ce, o fi vreo defecțiune pe undeva, dar contează mult pentru mine ce fel de paste folosesc. Adică, nu merg pastele în formă de melcișori cu sos alb, ciuperci și pui, nu? La fel cum nu prea merg spaghetele doar cu cașcaval sau brânză. Înțelegi ce spun? Mai este cineva pentru care chiar contează forma pastelor atunci când le servesc alături de diferite sosuri? Te rog, nu mă lăsa să fiu singura...



Ingrediente:
500g paste
100g unt
600g carne tocată de vită
1 ceapă verde
1 dovlecel
2 morcovi
usturoi
200ml smântână pentru gătit
1 lingură pastă de tomate

Ingrediente sos:
4 linguri sos de Soia cu extract de ciuperci
2 linguri ulei de susan
3 linguri sos Hoisin 
1 lingură amidon de porumb
1 lingură miere
sare, piper, chilli, busuioc

      

         Amestecăm toate ingredientele pentru sos.


În untul topit, vom prăji carnea. Adăugăm sosul obținut mai sus și lăsăm pe foc 1-2 minute.
           Adăugăm ceapa tăiată mărunt, dovlecelul tăiat fâșii subțiri și scurte și mortovul tăiat mărunt. Lăsăm pe foc 2-3 minute. Nu-mi place să călesc prea mult legumele, îmi place ca textura lor să fie mai crocantă.

        Adăugăm usturoiul și smântâna, pasta de tomate și lăsăm pe foc 5 minute. Mai condimentăm dacă este nevoie.

        Punem pastele fierte, strecurate și clătite cu apă rece peste sos și lăsăm 5-6 minute să absoarbă din sos. 

      Se servesc alături de brânză rasă și alături de cei dragi!






You Might Also Like

0 $type={blogger}