Prăjitură cu mere


       
Am făcut în weekend o tarto-prăjitură cu mere de ne-a lăsat pe toți muți! Ce să mai poți vorbi atunci când mănânci ceva bun? Știi că se spune că, dacă vrei să știi sigur cât de mult le place invitaților mâncarea, ești atentă cât vorbesc în timpul mesei. Dacă au timp de pălăvrăgit, înseamnă că nu sunt prea captivați de mâncare, iar dacă îi întrebi ceva și nu-ți răspund, înseamnă că îi preocupă rău mâncarea. Este singura situație în care te poți bucura că nu ești băgată în seamă! Oricum, după ce ne-am terminat porțiile, ne-am revenit și turuim acum încontinuu despre cât de repede se mai poate pregăti această bunătate cu baza de tartă umplută cu un aluat pufos cu mere. Aaa, pe deasupra are ciocolată albă și biscuiți...



Ingrediente aluat tarta:
200g făină
100g unt
3 linguri apă
1 ou
sare

Ingrediente aluat prajitura:
4 ouă
8 linguri zahăr
8 linguri făină
un măr

Ingrediente asamblare:
3-4 mere
Biscuiți digestivi
100g ciocolată albă
50ml ulei
scorțișoară
zahăr

        Aluat tartă: Am pus toate ingredientele în mașina pentru frământat aluatul și mi-am văzut eu de treaba mea și el de treaba lui, ha! Am înfoliat aluatul gata frământat și l-am lăsat la congelator 30 de minute.
        Dacă frămânți manual, vei amesteca făina cu apa și oul bătut. Pui untul moale și sarea și frămânți până când obții un aluat elastic. Lași la congelator pentru 30 de minute.
        Aluat prăjitură: Mixăm albușurile spumă tare. Adăugăm zahărul și mixăm până când obținem o spumă tare și lucioasă.

       Punem gălbenușurile și continuăm mixarea. Adăugăm făina și amestecăm cu o spatulă. Punem peste aluat un măr decojit și dat pe răzătoarea mare.

        Aluatul în întindem într-o tavă unsă cu unt și înțepăm din loc în loc cu furculița.
        Turnăm aluatul pentru prăjitură și punem pe deasupra felii de mere decojite.

        Presărăm puțin zahăr, scorțișoară și biscuiți fărâmițați.
         Lăsăm tarta la cuptor, la foc mic, pentru 30-35 de minute.


        Separat, topim ciocolata albă împreună cu uleiul și turnăm în fir subțire peste tarta ușor răcită.









You Might Also Like

0 $type={blogger}