Gnocchi cu carne tocată și ciuperci brune

          Foarte bună combinația dintre carne tocată cu sos, ciuperci suculente, gnocchi și puțin rozmarin. Câteodată iese treabă bună când ți-e poftă pe mai multe chestii și le combini, dar crede-mă, regula aceasta nu funcționează tot timpul, ha! E pentru prima dată când am încercat gnocchi, nu știu de ce, dar parcă nici denumirea nu mă atrăgea. Acum pot să spun că merg genial lângă o mâncare cu gust puternic, condimentată bine. Tu, ai mâncat vreodată gnocchi? Dacă da, cu ce?


Ingrediente sos cu carne:
2 cepe
700g carne tocată
4 linguri pastă de tomate
sare, piper, cimbru

Ingrediente sos de Soia:
4 linguri sos de Soia
3 linguri ulei de semințe de susan
2 linguri sos Teriyaki
usturoi
boia, piper

Ingrediente ciuperci:
400g ciuperci brune
100g unt
usturoi
rozmarin

Ingrediente gnocchi:
4 cartofi
1 ou
sare, piper
250g făină


         Sos cu carne: Tocăm mărunt ceapa și o punem la călit. Adăugăm carnea tocată și lăsăm pe foc până când își schimbă culoarea. 

        Punem pasta de tomate și condimentăm cu sare, piper și cimbru. Mai lăsăm pe foc 5-6 minute.

       Sos de Soia: Toate ingredientele le punem într-un vas și lăsăm să fiarbă 5 minute.
       Ciuperci: Peste untul topit vom pun usturoiul, apoi vom căli câteva minute ciupercile brune (eu le-am lăsat întregi).
       Turnăm sosul de Soia peste ciuperci. Mai lăsăm pe foc 4-5 minute.
         Punem puțin rozmarin.
        Adăugam carnea tocată peste ciuperci.


        Gnocchi: Cartofii îi punem la fiert. Îi curățăm de coajă și îi trecem printr-o sită astfel încât să obținem un piure foarte fin.
       Punem oul, sarea, piperul și făina. Turnăm compoziția pe masa înfăinată și începem să frământăm un aluat omogen.
      Împărțim aluatul în 4 părți. 
      Rulăm fiecare bucată din aluat până când obținem bastonașe subțiri. 

       Tăiem bucăți din aluat și le modelăm puțin în palmă. Putem să le lăsăm cu această formă sau putem să le rulăm ușor pe o furculiță întoarsă (vezi poza de mai jos).


       Într-o oală punem aprox. 2L de apă la fiert. Punem bucățile de gnocchi în apă și vor fi fierte atunci când se ridică la suprafață.
       Le-am scos într-o sită și apoi le-am adăugat peste sos.

         O nebunie, nu?


You Might Also Like

0 $type={blogger}